maanantai 13. helmikuuta 2012

Uusi parempi elämä!

Mulla on n. 10 kiloa ylipainoa ja joulukuun alussa ajattelin, että aion hankkiutua siitä eroon ja saada tilalle lihasta. Ajattelin sillon, että en alota sitä joulukuussa, koska jouluherkut pilaisivat treenin heti ja päärin alottaa tammikuun alussa.
Koitti tammikuun ensimmäinen päivä ja aloitin treenauksen. Tuntui, että painoni ei tipu tein mitä tahansa. Mutta sitten eräs tuttavani joka on personal trainer lupasi olla tukenani tässä ja hän itse asiassa on laatinut mulle ohjelman, mut se myös sano mulle että ekana tulee lihasta ja sen vuoksi paino ei heti tipu. Sen jälkeen, kun sitä lihasta on tullut niin liikkuessa se lihas alkaa polttamaan rasvaa. Ja tuon kuultuani se MOTIVOI mua ihan täysillä!
Tammikuun loppuun mennessä olin laihtunut 3kg. Paino jämähti taas paikoilleen. 
Kysyin traineriltä, et 'mikä tässä mättää?' 
Ja kehotti syömään 2 lämmintä ateriaa päivässä, aamu -ja iltapalat ja myös yhden välipalan. 
Tätä mun pitää nyt noudattaa ja helmikuun lopussa katotaan taas, että miten käy..


Ja myös hän sanoi minulle ettei auta huhkia salilla tai juosta lenkillä, jos ei tiedä mitä haluaa. Hän kehotti etsimään netistä tai vain miettimään päässäni, että minkälaisen vartalon oikeasti haluan.
Se vinkkinä ihan kaikille painon pudottajille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti