perjantai 10. helmikuuta 2012

Ensin työ, huvi sitten.

Taas se puhelimen herätys soi aivan liian aikasin. Kello on kohta vasta
puoli seitsemän.. Ja yheksäksi pitäisi mennä töihin tuossa -15 asteen pakkasessa. 
En tykkää pakkasesta yhtään. Oikeastaan vihaan sitä.
Mutta huomenna mä palkitsen itseni, jos/kun meen shoppailemaan.
Sekin riippuu pakkasesta, koska jos on kylmä niin en lähe ku junaa pitäis oottaa tyylii ikuisuus ja kaupungilla paleltuis kauppakassien kanssa.
No, mutta sitten iloisiin asioihin! <3
Voi, että kohta on kevät. Mä rakastan kevättä, ku se on musta sillei uuden alku. :)
Ja tänään töissä sitten pitäis vielä pari juttua järjestellä ja tällee. 
Otan teille tänään muute jotain asukuvia joistaki mun uusista vaatteista.
Mutta nyt mä meen ettii mun työvaatteet ja pukee.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti